פיגוע הירי בירושלים: נאטמו בתי המחבלים במזרח העיר

בנצי לייזרוביץ No Comments on פיגוע הירי בירושלים: נאטמו בתי המחבלים במזרח העיר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הפיגוע הרצחני בכניסה לירושלים ביום חמישי האחרון, בו נרצחו 3 יהודים שומרי תורה ומצוות, הורו רה״מ והשר לבטחון לאומי על הריסת בתי המחבלים האחים אברהים ומוראד נמר שביצעו את הפיגוע. לאחר שהוצא אמש הצו על ידי אלוף פקע״ר, כוחות משטרה של מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב ירושלים בסיוע כוח צה״ל, פעלו הלילה בשכונת צור באהר שבמזרח ירושלים לאיטום בתי משפחת המחבלים שחוסלו.

פעילות האיטום הינה חלק מפעילות משטרתית מוגברת בצור באהר מאז הפיגוע המבוצעת בהתאם להנחיית הדרג המדיני ומפכ״ל המשטרה ולאחר אישור תכניות של מפקד מחוז ירושלים. פעילות זו כוללת הגברת פעילות הבטחון השוטף, מעצר יעדי טרור, תומכי טרור ומפרי סדר, ופעילויות נוספות למען שלום הציבור ובטחונו.

טרם האיטום של בתי המחבלים , הבתים נתפסו ע״י כוחות משטרה ומג״ב, לאחר שפונו מיושביהם ופונתה תכולתם. הלילה בוצע האיטום של כל פתחי הבתים לאחר קבלת האישורים הנדרשים, ובהתאם לצו החרמה ואטימה.

הפעילות המבצעית הסתיימה ללא חריגים, ובתי משפחות המחבלים פונו ונאטמו. במקביל המשטרה פועלת מול הגורמים הרלוונטיים לקדם את הליך הריסת הבתים בהקדם.

בתוך כך, נמשכת חקירת פיגוע הירי ע״י היחידה המרכזית במחוז ירושלים שב״כ ומצ״ח. אתמול הוארך מעצרם של שני חשודים – קרוביהם של המחבלים, והחוקרים ממשיכים לבדוק את מידת מעורבותם בפיגוע ובטרור בכלל.



0 תגובות